lauantai 9. elokuuta 2014

Here I am

Täälä sitä nyt olhaan! Uuessa kodissa ja aivan ihanan perheen luona. Mie olen ollu täälä nyt yhen kokonaisen päivän ja tämä päivä on menny kyllä aivan loistavasti. Perhe on tosi ystävällinen ja mie olen saanu olla tosi rennosti täälä. Sen verran mitä ehin tänhään kierrellä keskustassa niin tämä paikka on niin kaunis ja erilainen mihin on tottunu! 

Vähän vaihtelua takapihan jokimaisemalle!

Nämä oli ripustanu Suomenlipun niitten ulkoseihnään :3 



Tänhään nukuin ”pitkään” eli puoli kymmeneen. Nämä herrää täälä 6-5 aikana yleensä eli se tullee olemaan mulle varmaan aika hankalaa…:D 
Tänään olema siis käyny host-veljen kans ulkona syömässä ja kiertelemässä kaupunkia. Just äsken tultiin takasi rodeonäytöksestä ja pakko myöntää että olihan se siistin näköstä! Empä ole ikinä aikasemmin nähny mithään vastaavaa joten olen jo ekana päivänä kokenu jotaki täysin uutta.






 Mie olen aivan rakastunu tähän kaupunkiin! Täältä voi nähä kalliovuoret ja joka paikassa on kukkuloita ja vuoria. Kaupat ja rakennukset on miljoona kertaa hienompia ko Suomessa ja kodit just niin amerikkalaisia ko olla ja saattaa. Tässäki talossa oli Usanlippu roikkumassa, mutta niin oli tuossa aikasemmassa kuvassa oleva suomenlippuki! Hääty myöntää että aika söpöä:D On kieltämättä aika hurjaa aatella että täälä mieki palloilen tulevan vuen! 
Mutta nyt mie lähen unten maile vaikka kelloki on vasta puoli 10 illala. Huomaa kyllä että aikaero ja englanninkielen käyttö väsyttää aika paljon joten Sweet dreams!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti