tiistai 26. elokuuta 2014

"Olen onnellinen, mitä sä luulit?"

Näin viime yönä unta jossa olinki yhtäkkiä takasi Suomessa ja olin viettäny jo koko vuoteni täälä. Tämän unen pointti oli se etten muistanu elähneeni täälä ko ehkä kuukauen ja loppuvuesta mulle ei ollu mithään muistikuvia. Mie olin aivan hullun surullinen ja ihmeissäni miten mie onnistuin hukkaahmaan tämän vuen etten saanu ees kunnon muistoja mistään. <—Aamula ko heräsin olin niin onnellinen, että tuo oli unta. Mie sain onnekseni huomata että mulla on vielä yli 10kk aikaa hankkia upeita muistoja ja kokemuksia. Samala mie myös tajusin, etten toelakhaan halua huomata vuen päästä että vuosi tuli ja vuosi meni enkä ole eläny tätä elämää täysilä. Onneksi tämä kaikki on minusta itestä kiini. 


1. Sain viimein ostettua postikortteja! Vieläkö sais ne postiin…
2. Host isä teki aivan taivaallista omenapiirakkaa!
3. Meän koulun vaihtariporukka vain kasvaa ja kasvaa. Tällä hetkelä meitä on 9 koko vuotista ja 4 jotka on 1-3kk.
4. Colorado!
1. Käythiin Kiran kans pika shoppailureissu lauantaina.
2-3. Jotaki turhaa ja IKEA!

Mie olen niin onnellinen tästä mahollisuuesta. Olen niin onnellinen siitä että saan elää erilaista kulttuuria ja tutustua täysin erilaisiin ihmissiin. Olen niin onnellinen ko saan puhua englantia kokoajan ja huomata kuinka päivä päivältä ymmärrän enemmän asioita ja ossaan puhua eilistä paremmin. Voi taivas mie olen onnellinen että olen saanu näin ihanan host perheen ainaski 3 kuukaueksi. Mie olen jopa osittain onnellinen siitä ko saan kaivata kotia ja ihmisiä Suomesta. Mulla on jotaki Suomessa joka saa minut kaipaahmaan kotia.
Ja voi että mie kaipaan teitä pikkuveljet.

2 kommenttia:

  1. jos menit rotaryn kautta nii viititkö vastata näihin kysymyksii?:) ottiks sun vanhemmat teille jonku vaihtarin asumaa? kuinka vaikee rotariks oli päästä ja kuinka paljon merkitystä oli koulumenestyksellä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo menin rotareitten kautta!:) Meän kuntaan tullu vaihtari asuu meilä viimisen 2,5kk sen vuesta. Se ei ainakhaan minun klubissa ollu pakollinen juttu ne vain oletti että hommaan sille vaihtarille ainaski 2 perhettä. Tämä hoitu mulla onneksi aivan ongelmitta ja sainki hankittua 4 perhettä.
      Mulla ei ollu kauhean hankala päästä rotari vaihtariksi, koska meän kunnasta ei ollu ees muita hakijoita. Jos asut isossa kaupungissa hakijoitaki on ylheensä enemmän ja vaihtoon pääsijöitten määrä on aika pieni. Rotaryt olettaa että koulumenestys on kohtalainen ja että vaihtari pärjää tulevassa koulussa. Mie aattelin tehä lähipäivinä oman postauksen Rotareitten vaihosta ja hausta jne. Toivottavasti näistä oli vähän apua!:)

      Poista