sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Because I’m happy.

Nyt on siis ensimmäinen yö kolmannessa host perheessä takana. Mulla on niin hyvä olla täälä ja tuntuu ko oisin ollu täälä koko alkuvuoden. Olen siis tuntenu host äitin jo vuen alusta alkaen ja host isänki tapasin jo joulukuun alussa. Nämä on tosi rentoja ja ihanan nuorekkaita! Tänään jenkeissä on ollu suuripäivä urheilun kannalta, eli jokavuotinen Super Bowl. Minun host perhe järjesti ”kisakatsomon” ja täälä pyöri joku 15 ihmistä koko päivän. Nämä tykkää järjestää tämmösiä kuulemma useastikki ja mulle tämmöset kelpaa kyllä paremmin ko hyvin! Mie olen niiiin ilonen tästä perheestä ja meilä on jo tosi paljon ihania suunnitelmia mitä meinataan kevään aikana tehä. Ollaan jo alustavasti puhuttu, että voisin ehkä asua loppuvuoden täälä mikä ois kyllä minun kannalta paras, koska kyllä on pikkuhiljaa alkanu mielenkiinto loppua tähän muuttamiseen. No sempä näkkee tässä kevään mittaan. Kaikki on siis loistavasti ja elämä hymyilee! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti