keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Kuvailua koululla

Käytiin rapea viikko sitte ottamassa kuvia koulula kavereitten kans ja tässäpä näitä nyt muutama! Hullua että nyt on kaikila muilaki loppunu koulu ja tuohon rakennukseen ei ole ennää asiaa…Outoa. 









Mie ja Diego

Mie ja Tonya

Mie ja minun huippu liikunnanopettaja. Mulla oli voimaharjottelua ja joukkuelaleja hänen kans ja pakko sanoa että yks parhaista opettajista mitä olen ikinä tavannu! 

Mie ja Macy

Radick, Tiana, mie ja JJ

Tiana ja mie

Mie, Valerie ja Chris

Mie ja JJ

Mie ja Stephanie

Mie ja minun uskomattoman ihana advisement opettaja. Ms. Malson on pitäny meistä 5 tyttövaihtarista huolta koko vuen ja olen saanu olla sen maantiedon ja leadership tunneilaki! 

Mie ja Radick



Benedikte, Radick, Matt ja mie





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti