maanantai 9. kesäkuuta 2014

Castle Rock, Colorado

ÄÄÄÄ! Hui kauhea en tiä oikein mistä pitäis alottaa ja miten päin tässä olla! Olen siis viimisen viikon aikana saanu tiethoon tosi paljon vaihtoon liittyviä juttuja. Viikko sitte sunnuntaina mulle tuli siis Jenkeistä viesti, jossa oli informaatiota minun ensimmäisestä perheestä, koulusta ja lissää kaupungista. Olen siis kaupungin tienny jo jonku aikaa, mutta en ole kirjotellu tänne vielä mithään, koska halusin että tieto siitäki tullee kirjallisesti ennenkö alan mithään tänne kertohmaan. 


Castle Rock

On siis minun tuleva kotikaupunki ja sielä asustaa n. 50000 ihmistä . Se sijaitsee 50km Coloradon pääkaupungista Denveristä etelään päin. Colorado on tosi "korkealla"  Kalliovuorten ansiosta ja minun tuleva kotikaupunkiki  sijaitsee melkein 2000m korkeudessa meren pinnasta.



Kaupunki on saanu nimensä tuosta kukkulan päälä olevasta isosta "kivestä" .



Castle View High School

Mie opiskelen siis tulevan vuoteni tuon nimisessä koulussa. Oppilaita koulussa on n. 1800, mikä tullee olehmaan mulle valtava muutos. Tällä hetkelä siis opiskelen koulussa missä on 60 oppilasta. Huijja ko tuon kirjotti tähän niin tuo kuulostaa vielä hullummalta mitä on ees aatellu :o! Pakko muuten mainita että sielä on Subwayki! Ongelmana on vain se etten erityisemmin Subin ruuista tykkää, mutta minusta tuntuu että häätyy vissiin opetella tykkäähmään ettei mene tuommoset puitteet hukhaan!
Koulun värit on punanen, musta ja kultanen ja koulun maskotti Sabercat eli Sapelihammaskissa. Mie olen jo vähän selaillu nuita koulun nettisivuja ja katellu millasia harrastus mahollisuuksia ja muita vastaavia sielä voi valita ja mielenkiintoselta ne ainaki näytti. Saa nähä minkä harrastuksen parista mieki itteni muutaman kuukauen päästä löyän!



Minun tulevasta perheestä en tiä vielä kauheasti, mutta luultavasti kerron siitäki jotaki vähän myöhemmin ko olen päässy kunnola tutustuun niihin. Mie olen niin innoissani tästä kaikesta enkä voi käsittää että lähtöön on ennää ALLE kaks kuukautta! Aika mennee niin nopeaa ja mie en ossaa vielä oikein jännittääkhään. Kaikki kyssyy jatkuvasti "No jokos jännittää?" tai "Miltäs tuntuu?" ja mulla tuntuu olevan aina se sama vastaus että en oikein käsitä jännittää ko en ole ees sisäistäny sitä ajatusta etten olekhaan kahen kuukauen päästä täälä. 
Aika vain liitää ja tuntuu että ei mithään saa aikaseksi. Seuraava stressi saahaan aikaseksi ko häätyy alkaa hakheen viisumia. Onneksi mie saan nyt ainaki vähän aikaa olla miettimättä sitä ko mulla ei ole vielä tarvittavia papereita siihen. Nyt mie painun pehkuihin ja aamuksi sitte taas töihin! 


  Kuvat Googlesta!




2 kommenttia: