sunnuntai 3. elokuuta 2014

Pinssitehtailua

Mie en jaksa murehtia tätä lähdön viivästymistä yhtä postausta enempää, joten aattelinki nyt keskittyä muihin asioihin ja kertoa vähän mihin tarkotukseen me rotary vaihtarit tehemä pinssejä.

Eli siis meile on annettu tehtäväksi tehä 150-200 omasta kotimaasta kertovia pinssejä mukaan. Niitä annetaan muiden maiden vaihtareille, jotka laittaa sitte ne kiinni omiin edustustakkeihin. Samoin mie laitan kaikki pinssit minun takkiin joita mulle annetaan. Mie laitan tähän alle kuvia millasia pinssejä olen tehny ja miten olen saanu nämä hurjan hienot taideteokset aikaan!




Osa pinsseistä on tämmösiä melko yksinkertasia, jotka tein googlen kuvista ja laminoin ne kestäviksi.

Taakse liimasin kuumaliimala tuon pinssipohjan ja kirjotin mistä piiristä ja maasta olen, että niilä jotka nämä saa on helpompi tietää minkä maalasia ihmisiä ne on tavannu ja mihin maahan tämä juttu liittyy. 
Maalasin 40kpl tämmösiä ihan semmosille pikkupohjile joita ostin askartelukaupasta.
Tässä näkkyy vielä minkälaisia ne pohjat oli. Nuo maalit on aivan normi maalikaupasta.

Hamahelmet oli kans hyvä ja helppo keino väsätä näitä! 


'




  Näitä tuli tehtyä yhteensä joku 160kpl eli eiköhän niitä ole tarpeeksi. Ja vaikken ole mikään askarteluihminen niin pakko sanoa että näistä tuli aivan hyviä! Eiköhän nämä joilekki kelpaa :D


2 kommenttia:

  1. Harmi että lähtöpäivä siirty! Itellä lähtöön aikaa enää viikko ja oon varma että saat ihanan vuoden kaikesta huolimatta! Ja pinssit näyttää super ihanilta ;)

    http://aili-in-the-usa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä mutta minun onneksi tällä hetkelä näyttää että saisin aikastettua lähtöä! Kiitos paljon ja hauskaa vuotta myös sulle! :))

      Poista