perjantai 1. elokuuta 2014

what doesn`t kill you makes you stronger

Tämän päivän aikana asiat muuttu melko radikaalisti, sillä minun lähtöpäivää siirrettiin 17 päivällä. Olin kaiken muun puolesta valmis lähtemään maanantaina, mutta se kaikkein tärkein multa puuttuu eli viisumi. USA:n lähetystölä on tällä hetkelä maailmanlaajunen ongelma, mikä siis tarkottaa, että tämä sotku koskee muitaki maita ko Suomea. Mie siis jäin ilman viisumia, vaikka  olen käyny jo 2 viikkoa sitte haastattelussa ja sain tehtyä kaiken ajallaan. Hassua on kuitenki se, että muutama muu meän rotary vaihtareista haki viisumia minua myöhemmin, mutta niitten viisumit jotenki ehittiin saada ajoissa kuntoon. 


Mie olen ollu koko päivän vihasempi ko ikinä aijemmin. Paljon kärsimättömämpi ko ikinä ja turhautuneempi ko koko minun elämän aikana yhteensä. Tottuus on kuitenki se, että lähtöpäivä on jo siirretty ja se on fakta, etten pääse lähteen meän ryhmän mukana maanantaina. Tämä siis tarkottaa sitä, että missaan New Yorkin maaohjelman (mihin ois kuulunu vaikka mitä ihanaaaa!!!!!) ja en ehi alottaa koulua ajallaan. Tottakai tämä kaikki harmittaa aivan hulluna, mutta tärkeintä on kuitenki että pääsen lähtemään edes jossaki vaiheessa. Tylyintä tässä on kuitenki ko olin ehtiny jo henkisesti valmistautua lähtöön ja kaikki muodolliset jutut oli hoijettu niinkö läksiäiset, monet heipat jne. 




Mie olen koko päivän yrittäny ettiä hyviä puolia tästä ja olen mie kyllä niitä ihan kiitettävästi loppujen lopuksi löytänykki. Mie olen ollu niin hirveässä stressissä viimiset pari viikkoa, etten ole ehtiny muuta ko nähä ihmisiä hirveässä hopussa ja tehny viimisiä juttuja vaihtoon liittyen. Tämä asia kuiten nyt korjaantuu ko lähtöön tuliki 2 ja puoli viikkoa lisäaikaa. Mie ehin tehä vielä ne ”to do” jutut mitä olin suunnitellu tekeväni ennen lähtöä ja nauttia Suomen kesästä loppuun saakka. Mie olen saanu tehtyä jo kaikki vaihtoon liittyvät asiat niin niitäkään minun ei ennää tarvi stressata. 
Vaikka kaikki tämä lohuttaaki minua, niin kyllä maanantain lähtö ois voittanu tämän kaiken 100-0. Mie kuiteski uskon, että tällä viivästymisellä on oma tarkotuksensa, vaikka mie en sitä tällä hetkelä aivan ymmärtäiskään. Ja mie kuitenki tiän, että tämä kasvattaa minua, koska kaikki ei tapahtunu niin yksinkertasesti ja jou`un oikeasti tekkeen töitä tämän vaihon eteen. Uus lähtöpäivä on siis kuitenki keskiviikkona 20.8 ja silloin kokkeillaan päästä matkaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti