tiistai 23. syyskuuta 2014

NHL game, the dream number one!

Minun tämän vuen ”to do” listan ehoton ykkönen oli NHL-peli ja mie pääsin toteuttaan tämän toihveen maanantaina. Minun rotaryklubi hommasi mulle 4 lippua Avalanhce-Anahaim pelhiin, joka kylläki oli vasta harjotuspeli. Onneksi olen ilmassu minun rotary klubile hyvin selvästi, että olen kyllä aina mukana, jos joku on halukas lähteen minun kans kattoon pelejä. Eli toivottavasti pääsisin käymään sarjapelissäki. Host isä ainaski haluais mennä kattoon Avalanche-New York Rangers pelin eli tuone nyt nähtävästi jossaki vaiheessa ainaski. 







Maanantaina lähimä siis host äitin ja veljen kans Denveriin joskus puoli 6 maissa ja peli alko 7. Mie en meinannu pysyä housuissa ko menthiin Pepsi Centeriin ja meilä oli hyvin aikaa kierrellä ja syä sielä. Mie olen varhmaan hymyilly yhtä paljon viimeksi puoli toista kuukautta sitte ko tulin tänne! Meilä oli klubitason paikat eli tosi hyvä näkyvyys ja tarjoilijat toi ruokaa/juomaa jos tilasi eikä siis ite tarvinu nostaa ahteria mihinkään. 7 maissa alko sitte ite peli ja olihan se mahtava! Huijja kyllä jokasen jääkiekko hullun pittää kerran elämässä ainaski  päästä kattoon änärimatsi! Päivää ennen ko lähin Suomesta kävin kattomassa Kärppien harjotusottelun ja olihan tuo peli jotenki niin erilainen! Kaikki tehjään isommassa mittakaavassa ja jotenki se tunnelmaki oli aivan omanlainen. En malta kyllä oottaa että pääsen kathoon oikean sarjapelin jolloin halli on varhmaan vähän täyempi ko mitä se nyt oli. Oli tuola kyllä nytki tosi hyvin porukkaa, mutta ei se nyt täys kuiten ollu. Mulla oli kyllä aivan mahtava ilta ja ei voi muuta ko taas kerran kiittä Rotareita, jotka tämän kaiken mulle järkkäsi! 





Pakko myöntää, että mulla on kyllä aivan kauhea ikävä pellaamista!
Sain viikonloppuna muutaman joukkueen sähköpostiosotteen(taas kiitos rotareitten) joihin aattelin ottaa yhteyttä ja kysellä oisko mulla mithään mahollisuutta päästä pellaahmaan ees silloin tällöin. Toivothaan parasta! Nyt tämä tyär laittaa unten maile ja aamula sitte rotarykokkoukseen. 
 Hyvää yötä mulle ja huomenta sinne Suomeen!


3 kommenttia:

  1. Moooi, ootsä tehny tommosen "to do" listan ihan kirjallisesti vai olikse vertauskuva? Oon ite lähössä Jenkkeihin vaihtoon ens vuonna ja mietin et mitä kaikkee mun kannattais sille listalle laittaa. Ehdotuksista olis ihan hirveesti apuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! En ole kirjallisesti mitään listaa tehny, että pääosin tämä oli vertauskuva. Oli tämä kuiten semmonen juttu mitä olin päättäny jo Suomessa, että pakko kokea ko tänne asti pääsee:)!
      Ite sanoisin ettei kannata tehä liian isoja toiveita, vaikka toisaalta voihan ne hulluimmatki ”to do” toihveet laittaa listale ja vuen lopula nähä mitä on tehny. Mulla on vähän hankala antaa ehotuksia sinun ”to do” listaan ko en tiä minkälaisista asioista nautit tai haluaisit kokea. Toivottavasti sulle tullee huippu vaihtovuosi! :)

      Poista
  2. Mä mietinkin, että ei kai NHL-kausi vielä ole alkanut, mutta harjoituspeli selkeyttää. :) Me mietittiin viime vappuna että oltaisiin menty playoffseja katsomaan, Avalance vs Minnesota Wild, mutta lippujen hinnat oli jotain yli $200 per nenä... juu ei. Tähän mennessä käynyt vasta yhden NHL-matsin katsomassa, mutta varmasti joku Avalance-matsi tulee ensi kaudella nähtyä. Kirjoittelin siitä yhdestä taannoisesta matsista fiiliksiä tänne: http://globecalledhome.fi/2013/03/pienemman-kaukalon-kiekkoa/

    VastaaPoista