sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Avalanche-peli ja laskettelua!



Perjantai

Meilä oli perjantai vapaa, mutta nousin silti ennen 8 ko aattelin, että menen tekeen minun teknisen puolen tunnit musikaalia varten. Miehän reippaana menin 9 koulule ja huomasin olevani sielä yksin.. :D Hehheh. Hoksasin sitte kattoa kellonaikoja ja tajusinki, että ne alottaaki vasta 2 tänään. No menin sitte takasi kotia ja kyllähän tämmöstä aamu-unista ihmistä potutti ko olin turhaan noussu aikasten. Minun hääty kuiten mennä takasi koulule 11.30 ko meilä oli musikaalin harkat. Reenit loppu 3, mutta jäin vielä 2 tunniksi tekeen ne minun tunnit ja sitte Kyra haki minut 5 maissa. Mentiin syömään Noodels&Companyyn ja sieltä sitte meile. Istuttiin iltaa, katottiin telkkaria ja nukahettiin molemmat siihen sohvale koko perjantai-lauantai yöksi. <— Jos että ole vielä kokkeillu niin älkää kokkeilko nukkua pienelä sohvala kahestaan kenenkään kans. Saattaa nimittäin olla epämukavaa…




Lauantai

Herättiin sitte aamula joskus 6 maissa molemmat ja syöksyttiin kilpaa alakertaan nukkuun minun huoneeseen. Jatkettiin unia 8 asti kunnes minun piti nousta ko 9 piti olla taas koulula reeneissä. Päivä meni tosi nopeasti ja me käytiin ekaa kertaa koko näytelmä läpi alusta loppuun ja en kyllä malta oottaa, että päästään esittään se kahen ja puolen viikon päästä! Host vanhemmat haki minut sitte reeneistä ja mentiin vuokraamaan mulle lumilauta sunnuntaile. Kotia ko päästiin niin laitoin itteni valmiiksi ja lähettiin sitte ajeleen Denveriin Avalanche peliin. Saatiin jostaki ilmaset klubipaikat peliin ja en kyllä valita! Vois sitä ystävänpäivän huonomminki viettää! Avalanche voitti siis Dallas Stars:in 4-1 ja ei ees tarvinu  tuntea huonoa omatuntoa ko Kari Lehtonen ei pelannu Dallasilla maalissa! 



Sunnuntai

Sunnuntaina mentiin lautaileen host perheen kans ja sielä meniki melkein koko päivä. Ilta ollaan istuttu kotona, katottu elokuvia ja syöty. Huominen eli maanantai on vappaata koulusta, joten me suunniteltiin Kyran ja host äitin kans että mennään shoppaileen ja elokuviin! Mie kyllä tykkään näistä 4 päivän viikonlopuista! 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti