maanantai 23. helmikuuta 2015

Yhyy minua niin ärsyttää ko tämä on menny tämmöseksi kerran viikossa postailuksi, mutta toisaalta olen kyllä päättäny etten ota turhia paineita tästä. Eipä tänne ole tultu koneelle istuun! 



Ensinnäki minun on pakko sanoa, että tämän muuton jälkeen minusta on tullu niin paljon onnellisempi! Rakastan minun uusia host vanhempia koko sydämestäni ja mulla on niin paljon yhteistä niitten kans. Juttua riittää ja näitten elämäntyyli ja arvot on niin samanlaisia ko minun. En vois toivoa parempaa perhettä loppu vuodeksi! 

Toinen juttu on, että minusta tuntuu että olen saavuttanu minun vaihtovuoden ”tavotteet”. Mie olen niin kertakaikkisen onnellinen ja hyvinvoiva. Kokoajan on jotaki uutta tulossa ja olen saanu niin paljon uusia ystäviä viimisen kuukauen aikana. Englanti on jo aivan hyvälä mallila ja olen tosi ilonen melkein kokoajan. Tottakai on välilä hetkiä jolloin on niin väsyny kaikkeen ja haluttais vain nukkua koko päivä, mutta semmoselle ei täälä ole aikaa. Tämä on tämmöstä nyt tai ei koskaan elämää:D Ja tiättäkö muuten mitä!?
13 DAYS UNTIL HAWAII ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti