perjantai 27. kesäkuuta 2014

Late as always

Heippa taas!


Kiirettä pittää töitten ja vaihtojuttujen kans. Tänhään olen saanu peräti maksettua Sevis-maksun (joku opiskelija hommeli tuohon vaihtoon liittyen) ja tilattua käyntikortit! Rotarivaihtari ko olen niin minun häätyy tehettää itestäni käyntikortteja, ja tehä pinssejä jotka liittyy jollaki laila Suohmeen. Meile kaikile tullee siis semmoset tummansiniset edustusbleiserit johon keräthään pinssejä toisilta rotarivaihtareilta. Eli käytännössä ko lähen niin se takki on "normaali" ja ko tulen niin näytän siltä ko pikkulapsi ois koristellu joulukuusen. 



Niinkö viime postauksessa jo sanoin niin paljon on vielä hommaa tehtävänä! Minun piti tehä tuo sevis ja viisumijuttu pois jo viikko sitte mutta mulla oliki papereissa virhe joten minun hääty oottaa että ne lähetti mulle uuet s-postila. Miettikää! Se virhe oli se ko minun toisesta nimestä puuttu yks kirjain. Ompa ainaki tullu huomattua ettei tuone rapakon taakse lähetäkhään sormia napsauttamalla. Saattaa olla että viisumin saanti mennee aika myöhässeen mutta niinkö kaikki tärkeät asiat mulla ylheensä. No eiköhän näistä selvitä! 


Nyt ko olen seurannu minkälaisia säitä Castle Rockissa on niin ainaki nyt sielä on tosi lämmintä ja aurinkoista. Ainiin jos en ole jo muistanu mainita niin Colorado on jopa Floridaaki aurinkoisempi paikka! Tai niin se minun host-iskä ainaki sano :D




Mulla on muuten pieni inspiraation puute, että jos vain jollaki on postaus ideoita niin otan avosylin vastaan! Tässä nyt on joitaki satunnaisia kuvia puhelimen kätköistä.
Niin ja jos jotaki kiinnostaa niin minut löytää instagrammista nimelä juuliannaaaaa




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti