torstai 10. heinäkuuta 2014

Rotarybleiseriiiiii...!

Eilen tuli siis paljon puhuttu rotarybleiseri, jota siis minun häätyy pittää silloin ko olen edustamassa rotareita jne. Takki on nyt siis aivan "tyhjä ja puhas", mutta ens vuen mittaan siihen alkaa kertyhmään pinssejä joita siis saan toisilta rotary vaihtareilta. Ittehän en siis ole alottanukhaan vielä pinssien tekoa, mutta enköhän mie saa senki aikaseksi tässä joku päivä.
Olen muuten aivan rakastunu tuohon takkiin. Tuo on niiin kivan mallinen ja värinen!:)








Tänhään kävin pitämässä minun rotaryklubile lähtöesitelmän niitten kokkouksessa ja muuten meni kyllä aivan hyvin paitsi että sielä oleva kone ei halunnu toimia minun kans yhteistyössä joten powerpoint esitys jäi näyttämättä. Onneksi olin lukenu sen niin monheen kerthaan ulkoa että selvisin ilman sitäki. 

p.s 25 päivää!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti