keskiviikko 13. elokuuta 2014

How am I doing?

Heippa täältä rapakon takkaa and I am doing fine. Päivät mennee tosi nopeasti ja minusta  tuntuu aivanko oisin ollu täälä jo pitemmän aikaa. Asiat on siis hyvin ja koulua olen käyny nyt kolme päivää. Mie aattelin että teen koulusta sitte aivan oman postauksen tässä ko kerkeän. Englanti sujjuu aivan kohtalaisesti, mutta tottakai välilä tullee semmosia hetkiä ettei kertakaikkisesti saa mithään järkevää suusta ulos. Onneksi täälä on aika ymmärtäväistä porukkaa. 


Tässä on yhen opettajan käsitys minun sukunimestä… :D


Mie olen joka päivä tehny tai ainaski syöny jotaki uutta ja ihmeellistä. Eilen tiistaina kaikila oli eka virallinen koulupäivä milloin koko koulu kokkoontu yhteen ja meilä oli salissa ensin semmonen yhteinen ”aamunavaus” ja sielä piethiin muutama puhe ja cheerleaderit esitti esityksen. Kaikkein hauskinta oli kyllä ehottomasti se ko yhtäkkiä rehtori tullee valtava pahvihattu päässä ja taustala alkaa soihmaan Pharrell Williamssin Happy ja kaikki vain alkaa tanssia ja taputtaa sen tahissa…Niin amerikkalaista:D Eilen oli siis minun synttäritki ja jeeee seventeen! Tämä on kuulema se ikä ko vissiin pitäis olla eniten ihmisen näkönen ko koko elämän aikana:o Illala minun host perhe vei minut syöhmään yhteen tosi hyvhään ravintolhaan ja oli kyllä aivan ihana ilta! :) Ne tilasi mulle vielä jälkkäriksi semmosen ihanan annoksen mutakakkua ja siinä oli päälä jätskiä ja mansikoita. Sanothaanko vaikka näin että oli aivan hyvvää… :D




Tänhään on tullu välilä tosi haikea mieli ko eksyin vahingossa kathoon kuvia omasta perheestä ja kavereista. Kuoro tunneila teorian ymmärtäminen oli vähän hankalaa ja matikan tunnila turhautti ko en voinu oikein osallistua kunnola ryhmätöihin niinkö ylheensä ko en ole aivan perilä asioista. Nuo asiat on mulle hankalia suomeksi joten ne on sitte ainaski triplasti hankalempia englanniksi. Kotona mie turhau`uin aivan liian nopeasti minun matikan tehtähviin joita host veli yritti mulle opettaa. Joten tämä päivä on ollu aivan okei. Ei huono muttei paraskaan näistä 5 päivästä mitä olen täälä viettäny. Mutta olen siis tosi onnellinen ja ilonen melkein kokoajan mutta eihän sitäkhään kokoajan voi, eikä jaksa olla. Mutta pakko vieläki hehkuttaa ja mainita, että kaikista suurin onnellisuuden aihe on minun host perhe, joka on aivan kertakaikkisen äärimmäisen siirappisen mahtavan kivan täydellisen ihana. Mie tunnen itteni tosi kotosaksi täälä ja nämä pittää minusta niiin hyvvää huolta. Minua suohraan sanottuna kauhistuttaa ajatuski siitä että minun häätyy vaihtaa perhettä parin kuukauen päästä. Jos mie saisin päättää niin HELL YEAH toelaki asuisin näitten kans koko vaihtovuen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti