perjantai 6. helmikuuta 2015

”Mul on kaikki hyvin tänään…”

Heippa vain taas! Arki uudessa host perheessä on alkanu loistavasti ja itseasiassa ollaanki puhuttu jo valmiiksi nva:n ja host perheen kans, jos olisin täälä koko loppuvuoden. Tämä soppii kyllä mulle paremmin ko hyvin sillä me tulema tosi hyvin juttuun! Muutin siis viime lauantaina tähän perheeseen jossa on äiti, isä ja 2 koiraa eli ei muita lapsia minun lisäksi. Nämä on tosi nuorekkaita ja aktiivisia ja nämä on suunnitellu jo vaikka mitä minun päänmenoksi! Meilä on Spring Break maaliskuun 20-29 ja ne on suunnitellu, että ne vie minut Californiaan! Kyllä kelpaa! Ja muutenki nämä on niin ystävällisiä ja rentoja, että viihyn täälä loppuvuoden kyllä paremmin ko hyvin, jota on muuten noin tasan 5 kuukautta jäljelä! Voittako kuvitella. Nimittäin mie en! Aivan käsittämätöntä mihin tämä aika vain katoaa. Mie tulen päivittelheen tuosta aivan oman postauksen lähipäivinä, mutta nyt häätyy laittaa nukhuun ja aamula musikaalin tanssiharkkoihin ja illala onki sitte Winterball tanssit, joista tietenki teen oman postauksen mahollisimman pian! 

P.S. Elämä hymyilee.


1. Saatiin meidän musikaali t-paidat ja meän pianisti oli kirjottanu söpön tekstin suomeksi! :3 
2. Käytiin Lindseyn kans shoppailemassa tanssiaismekot torstaina.
3. Host äiti, näitten ylisöpö koira, mie ja Kyra.
4. Suomi, Tanska, Ukraina, Moldova ja Saksa.


1. Mie ja minun supersankari Laressa <3
2. Olen onnesta soikeana ko mulla on nyt piano tunteja, joka päivä niin ei pääse ne vähäsetki taijot ruostuun! 
3. Mie ja Lindsey.
4. Haha Bear on ehkä maailman sulosin! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti