tiistai 26. toukokuuta 2015

”Elämää ei sen enempää…"

En olekkaan vähään aikaan postaillu aivan joka päiväisistä jutuista joten tässäpä vähän mitä täälä päin maailmaa on viime aikoina tapahtunu! Mie olen nyt asustellu viikon Kyran tykönä, koska minun host vanhemmat on ollu Meksikossa, mutta tänään neki rantautu jo takasi. Mie olen siis nauttinu minun loma päivistä täysin siemauksen ja ollu kavereitten kans. Viime aikoina on ollu paljon valmistujaisjuhlia ja siitä puheenollen vietinki melkein 2 päivää minun ensimmäisen host perheen kans viime viikola. Torstaina oli siis minun ekan host veljen valmistujais seremonia ja menin siis kattoon sen jin ekan perheen kans. Perjantaina oliki sitte sen valmistujaisjuhlat jossa kävin muutaman tunnin ja pakko kyllä sanoa että oli ihana viettää aikaa niitten kans! Toivottavasti nyt kesän aikana vois nähä niitä usemamminki. Nyt lauantaina on suunnitteilla lähteä Aspeniin host perheen kans mistä olen kyllä super innoissani ko olen halunnu käyä sielä koko vuen! Sitte ens viikon perjantaina onki aika suunnata bussin nokka kohti West Coast:ia ja pakko sanoa että minua aivan järkyttää ko se on jo niin kohta! 




Laitan vielä loppuun kuvia meän piirikonfrenssin talent-showsta jotka saatin vasta joku viikko sitte:)! 














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti