perjantai 3. lokakuuta 2014

Don`t stress…!

Jos joku kehtaa väittää, että vaihtarin elämä on jotenki huoletonta ja ihanaa niin mie kyllä saatan suomentaa miten asia oikeasti on. Koulu ajjaa minut kertakaikkisesti hulluksi, koska opettajat olettaa minun ja meän muitten vaihtareitten tekevän täsmälleen yhtä paljon töitä ko muutki oppilaat. Tällä viikola olen viettäny ainaski 3 tuntia JOKA PÄIVÄ tekemällä koulujuttuja. Tottakai seki vaikuttaa, että ens viikola on kokheet ja jakso loppuu niin meile on annettu ihan kiitettävästi tehtäviä joitten deadline on/oli tänhään perjantaina tai alkuviikosta. Tällä viikola meilä oli kans kuorokonsertti, joka oli rentouttava ja kiva juttu muitten ei niin kivojen juttujen joukossa. Se konsertti meni kyllä hyvin ja vaikka meilä oliki vielä viimisissäki harjotuksissa ongelmia niin silti konsertti meni paljon ootettua paremmin! Olen kyllä niin helpottunu, että tämä viikko on pulkassa ja olen saanu muutamat tehtävät pois päiväjärjestyksestä.







Vaihtareita verrataan useasti raskaana oleviin naisiin ja vaikken ikinä raskaana olekkaan ollu niin pakko sanoa, että mielialan vaihtelut kulkee kyllä semmosta vuoristorattaa ettei ole tosikhaan! Esimerkkinä eilen olin hullun ilosella tuulela ja puhuin ko pöljä koko päivän ja hymyilin aivan tyhmile jutuile. Ja sitte taas alkuviikosta mietin tosi haikeissa fiiliksissä perhettä ja kavereita. Mie olin aivan varma että olen koko viikon ko "persseele ammuttu karhu", mutta viikon mittaan se onneksi helpotti! Tänhäänki olen ollu tosi virkeä, vaikka nukuinki alle 6 tuntia viime yönä ko mulla oli niin paljon koulujuttuja joita piti tehä tälle päiväle. Ja ihmiset jotka tuntee minut tietää, että olen aivan toivoton palautuspäivien kans. Mulla on paha tapa venyttää "ei niin kivojen" asioitten tekoa niin pitkästi ko vain mahollista ja teen ne sitte ko on oikeasti PAKKO. Kumma että kouluhommat kuului näihin?:o
Nyt kyllä löhöän ainaski tämän päivän ja lauantain enkä vilkasekhaan koulukirjoja! <—Mulla ei muuten ole ensimmäistäkhään koulukirjaa ollu tässä jaksossa! 

P.S On muuten tasan varma homma, että hommaan itteni ulos historiasta ja muista aivan höpöhöpö aineista (historia, usan talous, us:n hallitus…)  mitä mukamas valittin ennen koulun alkua ko silloin olin vielä koulumotivaatiota täynnä…Hups! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti